(2024-2025) – Ανακαλύπτοντας τη Ρομποτική στο μάθημα της Πληροφορικής (Δ’ Τάξη 11ο Δ Σ Αργυρούπολης
Οι μαθητές της Δ’ Τάξης ασχολήθηκαν με τον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη μέσα από δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής. Αναπτύξαμε δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων ενώ δημιουργήσαμε κατασκευές με κίνηση με τα ρομποτικά Kιτ » Lego Spike και Lego Wedo 2.0.”
Με διακριτά βήματα για κάθε διαδικασία επίλυσης προβλημάτων, τα παιδιά έμαθαν να αποδομούν ένα σύνθετο πρόβλημα σε μικρότερα βήματα και να ακολουθούν την πορεία επίλυσης αναπτύσσοντας δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο της ομάδας.
Μέσα από τις δραστηριότητες και τα πρότζεκτ που κάναμε μάθαμε να συνυπάρχουμε σε ομάδες και να συνεργαζόμαστε όλοι αρμονικά. Πειραματιστήκαμε, δοκιμάσαμε λύσεις, ελέγξαμε και διορθώσαμε τα λάθη μας. Μάθαμε να αφοσιωνόμαστε σε έναν σκοπό, ενώ νιώσαμε συναισθήματα χαράς και αυτοπεποίθησης με τις δημιουργίες μας.
Οι μαθητές της Στ’ Τάξης ασχολήθηκαν με τον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη μέσα από δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής. Αναπτύξαμε δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων ενώ δημιουργήσαμε παιχνίδια με κίνηση με τα Ρομποτικά κιτ » Lego Spike, Micro:bit , Lego Wedo 2.0 και Gigo «.
Με διακριτά βήματα για κάθε διαδικασία επίλυσης προβλημάτων, τα παιδιά έμαθαν να αποδομούν ένα σύνθετο πρόβλημα σε μικρότερα βήματα και να ακολουθούν την πορεία επίλυσης αναπτύσσοντας δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο της ομάδας.
